کتاب صوتی سرزمین

دنیای کتاب صوتی و الکترونیکی / معرفی کتاب

کتاب صوتی سرزمین

دنیای کتاب صوتی و الکترونیکی / معرفی کتاب

کتاب صوتی سرزمین

منبع کتاب صوتی

بایگانی

شاد ماندن در روزگاران سخت

چهارشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳ ب.ظ

ما برای به تعویق انداختن شادی هایمان بهانه های بسیار میتراشیم:

بهانه ی یک :اگر به جای شخص دیگری زندگی می کردم ، خوشبخت بودم

بهانه ی دو: اگر می توانستم در مکان دیگری زندگی کنم ،معنی زندگی را می یافتم.

بهانه ی سه: اگر پیرتر یا جوان تر بودم ، خوشبخت می شدم

بهانه ی چهار: وقتی همسر ایده آلم را پیدا کنم ، خوشبخت خواهم شد.

بهانه ی پنج : اگر این مشکلات را نداشتم ، خوشبخت می شدم .

بهانه ی پنج : فقط اگر آن نعمت را داشتم ، خوشبخت می شدم.


#بهانه ی شش: اگر کمی چاقتر یا لاغرتر بودم خوشبخت می شدم

#کتاب_موفقیت

در این #کتاب #داستان زندگی انسان‌هایی را می‌خوانید که تمام زندگی خود را از دست دادند اما هرگز #تسلیم نشده‌اند. این کتاب #نقشه راه #خوشبختی است.

 

  • نشر صوتی سرزمین

اندرو متیوس

روانشناسی

کتاب صوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی